Informacje podstawowe

Informacje podstawowe

Sieć naszych serwisów mechanicznych korzysta z wieloletnich doświadczeń związanych z serwisową obsługą samochodów. Fachowość pracowników można mierzyć ich sukcesami w Olimpiadach Serwisowych Forda. Pragnąc, aby wszyscy Klienci byli całkowicie zadowoleni, dokładamy wszelkich starań, aby obsługa w naszym serwisie miała pod każdym względem wyjątkowy charakter. Działalność w Grupie PGD pozwoliła nam na wprowadzenie zestandaryzowanych procesów obsługi na najwyższym poziomie. Jest ona także wielkim udogodnieniem dla osób i firm użytkujących na co dzień samochody w różnych regionach kraju.

Standardy
Proponujemy Klientom telefoniczne lub internetowe (nowość!) umawianie terminu wizyty, aby ustalić najdogodniejszy czas dla Klienta. Obsługę serwisową rozpoczynamy od oględzin samochodu w recepcji przejazdowej, aby ustalić szczegółowy zakres i czas naprawy, by możliwie precyzyjnie określić termin odbioru samochodu oraz koszty. Jeśli podczas trwania naprawy okaże się, że konieczne są dodatkowe czynności, a cena naprawy i termin odbioru auta ulegną zmianie, to zostaną one wykonane tylko w przypadku akceptacji właściciela samochodu.

Zakres obsługi serwisowej

  • Przeglądy techniczne
  • Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne
  • Montaż akcesoriów (alarmy, haki, stałe systemy nawigacyjne, zestawy głośnomówiące, itp.)
  • Serwis ogumienia
  • Możliwość udostępnienia samochodu zastępczego
  • Dokumentacja fotograficzna uszkodzeń
  • Interaktywna recepcja serwisowa
  • Internetowe zamawianie usług
  • Całoroczna myjnia ręczna

Oferta serwisowa dla firm
Dla firm użytkujących samochody marki Ford mamy specjalną ofertę współpracy. Z każdym Klientem warunki współpracy uzgadniamy indywidualnie.
Dla ułatwienia kontaktów i współpracy z firmami wyznaczyliśmy specjalną osobę, doradcę handlowego serwisu, który kompleksowo opiekuje się Klientami serwisu i dba o najlepszą realizację specyficznych wymagań flotowych.

Rozwiązania serwisowe dla firm obejmują m.in.

  • Długoterminowe umowy serwisowe
  • Możliwość odbioru samochodu od Klienta
  • Ewidencja kosztów obsługi pojazdów (przesyłanie raportów i faktur za dany okres)
  • Ryczałtowe rozliczanie przeglądów i napraw
  • Samochody zastępcze
  • Całodobowa opieka techniczna

Dbałość o zadowolenia Klientów z obsługi serwisowej
Prowadzimy zaawansowane badania zadowolenia naszych Klientów z oferowanych usług. Są to badania telefoniczne skierowane do Klientów, którzy odwiedzili nasz serwis. W ciągu kilku dni po wizycie, pracownicy wyspecjalizowanego działu kontaktują się telefonicznie, aby poznać oponie na temat ostatniej wizyty serwisowej. Analizujemy wszystkie uwagi i opinie naszych Klientów. Jesteśmy wdzięczni za poświęcany nam czas i wszelkie informacje, które pozwalają nam lepiej poznawać oczekiwania naszych Klientów, by móc lepiej i pełniej na nie odpowiadać.

Zostaw nam swoje dane

skontaktujemy się z Tobą i dopasujemy ofertę do Twoich potrzeb

lub
* Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe
Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną.
Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną.
Uprzejmie informujemy, że:
  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest DF GRUPA PGD Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Krakowie przy ul. Rzemieślniczej 26, 30-403 Kraków (dalej zwana Administratorem).
  2. Inspektorem Ochrony Danych jest Krzysztof Bielawski, z którym kontakt możliwy jest pod nr tel. +48 33 4861 986 oraz adresem e-mail iod@holding1.pl .
  3. Państwa dane (imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail) będą wykorzystywane w celu realizacji Państwa zapytania oraz są niezbędne do przedstawienia oferty.
  4. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Z powyższych praw można skorzystać zgłaszając się do Inspektora Danych Osobowych (dane powyżej).
  5. Dane osobowe będą przetwarzane przez 6 miesiące od ostatniej oferty przedstawionej przez Administratora.
  6. Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione następującym podmiotom:
    1. GRUPA PGD Sp. z o.o. Sp.k. ul. Rzemieślniczej 26, 30-403 Kraków w celu przedstawienia kompleksowej oferty finansowo-ubezpieczeniowej, na podstawie RODO art.6, ust.1, lit. b
  7. Państwa dane mogą być powierzone podmiotom, którym Administrator zleca wykonanie usług wsparcia IT w imieniu i na swoją rzecz.

Związek dealerów Rzetelna firma
Naprawa nadwozi PGD Flota PGD Części
Karta Ratownicza