Witamy w Klasie Business
Ford Polska oferuje specjalny Program Business Service Club (BSC), będący ofertą obsługi posprzedażnej skierowaną do Klientów Flotowych realizowaną w autoryzowanych Stacjach Obsługi Ford. Oferta BSC zapewnia profesjonalną opiekę serwisową pojazdom firmowym obejmującą serwis mechaniczny oraz obsługę powypadkową blacharsko – lakierniczą dla nowych pojazdów jak i już eksploatowanych.
Program BSC to rozwiązanie sieciowe gwarantujące jasno określone standardy obsługi zapewniające mobilność użytkownika pojazdu oraz skuteczną i fachową pomoc w każdym miejscu Polski. Program BSC pozwala Klientowi flotowemu bezpośrednio uczestniczyć w procesie napraw i wpływać na optymalizację kosztów użytkowania floty.
Udział w Programie to bezpieczeństwo, wygoda i pewność korzystania wyłącznie z oryginalnych części i technologii naprawczych Forda. Tym samym BSC to bezstresowe użytkowanie floty samochodowej.
Uczestnictwo w Programie
Uczestnikiem programu Business Service Club może zostać każdy Klient zarejestrowany w bazie danych Ford Polska jako Klient zbiorowy, który zawarł kontrakt serwisowy z Dealerem Forda uczestniczącym w Programie. Bliższych informacji na temat warunków rejestracji udzielają Dealerzy BSC.
Dowodem włączenia pojazdu Klienta do Programu są Karty Identyfikacyjne Pojazdu, wystawiane bezpłatnie przez Ford Polska.
Podstawowe korzyści wynikające z udziału w Business Service Club
- Kompleksowa opieka nad parkiem samochodowym
- Przewidywalność i optymalizacja kosztów
- Wybór opcji Programu i zakresu obsługi
- Dostęp do elektronicznych narzędzi monitorowania procesu napraw pojazdów
- Zapewnienie mobilności użytkownika w oparciu o flotę pojazdów zastępczych
- Usługi dodatkowe w obsłudze pojazdów (na życzenie)
- Dogodne warunki płatności i fakturowania
Dla uczestników Business Service Club uruchomiony został Program BSC+ dodatkowy program rabatowy na części eksploatacyjne wykorzystywane podczas przeglądów okresowych pojazdu
Ogólne warunki programu BSC
Ford Polska oddaje w Twoje ręce profesjonalny pakiet produktów i usług posprzedażnych pod nazwą Business Service Club.
Program Business Service Club został przygotowany dla Klientów Flotowych (przedsiębiorstwa lub instytucje) korzystających z usług serwisowych Autoryzowanych Dealerów Forda w Polsce (KLIENT).
Business Service Club oferuje swoim Klientom jednolite warunki obsługi serwisowej w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda, członków Business Service Club (DEALERZY) na terenie całego kraju.
Program Business Service Club jest rozwiązaniem sieciowym, zapewniającym Klientom profesjonalną opiekę posprzedażną na atrakcyjnych warunkach.
Członkiem Business Service Club może zostać każdy Klient, który został zarejestrowany w bazie danych Ford Polska i zawarł kontrakt serwisowy. Bliższych informacji na temat warunków rejestracji Klienta udzielają Autoryzowani Dealerzy Forda.
Klient zostaje członkiem Business Service Club po spełnieniu warunków określonych powyżej, z dniem podpisania Umowy Serwisowej oraz zgłoszenia Klienta do bazy Ford Polska przez Dealera.
Dowodem uczestnictwa Klienta w Programie są Karty Członkowskie (KARTA), wystawiane przez Ford Polska na pojazdy nowe oraz te będące już w posiadaniu Klienta (zakupione u polskiego Autoryzowanego Dealera Forda).
Ford Polska będzie regularnie informował Klientów o Autoryzowanych Dealerach Forda uczestniczących w Business Service Club.
Struktury serwisowe dla obsługi flot w BSC
W celu zapewnienia Klientom właściwej opieki posprzedażnej w sieci Autoryzowanych Stacji Obsługi Forda, na mocy umowy pomiędzy Ford Polska a wybraną grupą Autoryzowanych Dealerów, zostały powołane struktury handlowe i operacyjne, których zadaniem jest realizacja tego celu.
Każdy Autoryzowany Dealer Forda będący uczestnikiem programu Business Service Club posiada Dział Serwisowej Obsługi Flot, którego zadaniem jest obsługa Twojej floty samochodów.
Personel Działu Serwisowej Obsługi Flot posiada oddzielne stanowisko obsługi i został wyposażony we wszystkie niezbędne środki techniczne m.in.: telefon komórkowy, telefon stacjonarny i faks z odrębnym numerem oraz, komputer z indywidualnym adresem poczty elektronicznej. Wszystkie te środki zapewniają sprawną i szybką komunikację z Klientem oraz z Działami Serwisowej Obsługi Flot w sieci Autoryzowanych Stacji Obsługi Forda uczestników Business Service Club.
Liczba osób pracujących w tych działach została tak dobrana, by w pełni spełnić oczekiwania Klientów, co do czasu trwania usługi oraz jej jakości.
Personel Działów Serwisowej Obsługi Flot został gruntownie przeszkolony w zakresie standardów obsługi posprzedażnej, poznał szczegółowo oczekiwania Klientów Flotowych i otrzymał duże kompetencje, aby móc szybko i elastycznie reagować na Twoje potrzeby.