Sieć naszych serwisów mechanicznych korzysta z wieloletnich doświadczeń związanych z serwisową obsługą samochodów. Fachowość pracowników można mierzyć ich sukcesami w Olimpiadach Serwisowych Forda. Pragnąc, aby wszyscy Klienci byli całkowicie zadowoleni, dokładamy wszelkich starań, aby obsługa w naszym serwisie miała pod każdym względem wyjątkowy charakter. Działalność w Grupie PGD pozwoliła nam na wprowadzenie zestandaryzowanych procesów obsługi na najwyższym poziomie. Jest ona także wielkim udogodnieniem dla osób i firm użytkujących na co dzień samochody w różnych regionach kraju.
Standardy
Proponujemy Klientom telefoniczne lub internetowe (nowość!) umawianie terminu wizyty, aby ustalić najdogodniejszy czas dla Klienta. Obsługę serwisową rozpoczynamy od oględzin samochodu w recepcji przejazdowej, aby ustalić szczegółowy zakres i czas naprawy, by możliwie precyzyjnie określić termin odbioru samochodu oraz koszty. Jeśli podczas trwania naprawy okaże się, że konieczne są dodatkowe czynności, a cena naprawy i termin odbioru auta ulegną zmianie, to zostaną one wykonane tylko w przypadku akceptacji właściciela samochodu.
Zakres obsługi serwisowej
- Przeglądy techniczne
- Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne
- Montaż akcesoriów (alarmy, haki, stałe systemy nawigacyjne, zestawy głośnomówiące, itp.)
- Serwis ogumienia
- Możliwość udostępnienia samochodu zastępczego
- Dokumentacja fotograficzna uszkodzeń
- Interaktywna recepcja serwisowa
- Internetowe zamawianie usług
- Całoroczna myjnia ręczna
Oferta serwisowa dla firm
Dla firm użytkujących samochody marki Ford mamy specjalną ofertę współpracy. Z każdym Klientem warunki współpracy uzgadniamy indywidualnie.
Dla ułatwienia kontaktów i współpracy z firmami wyznaczyliśmy specjalną osobę, doradcę handlowego serwisu, który kompleksowo opiekuje się Klientami serwisu i dba o najlepszą realizację specyficznych wymagań flotowych.
Rozwiązania serwisowe dla firm obejmują m.in.
- Długoterminowe umowy serwisowe
- Możliwość odbioru samochodu od Klienta
- Ewidencja kosztów obsługi pojazdów (przesyłanie raportów i faktur za dany okres)
- Ryczałtowe rozliczanie przeglądów i napraw
- Samochody zastępcze
- Całodobowa opieka techniczna
Dbałość o zadowolenia Klientów z obsługi serwisowej
Prowadzimy zaawansowane badania zadowolenia naszych Klientów z oferowanych usług. Są to badania telefoniczne skierowane do Klientów, którzy odwiedzili nasz serwis. W ciągu kilku dni po wizycie, pracownicy wyspecjalizowanego działu kontaktują się telefonicznie, aby poznać oponie na temat ostatniej wizyty serwisowej. Analizujemy wszystkie uwagi i opinie naszych Klientów. Jesteśmy wdzięczni za poświęcany nam czas i wszelkie informacje, które pozwalają nam lepiej poznawać oczekiwania naszych Klientów, by móc lepiej i pełniej na nie odpowiadać.